این کار با به روز رسانی اصول اولیه ی سئو داخلی سایت شما برای ارائه بهترین عملکرد وب سایت شما و دیدگاه مخاطبان مورد نظر شما شروع می شود.
در طول چند سال گذشته، "قوانین" سئو داخلی به شدت تغییر کرده اند، زیرا گوگل تلاش می کند که بهترین نتایج را ارائه دهند. در حال حاضر، یک صفحه نتایج جستجوی استاندارد صفحاتی را نشان می دهد که نیازی به جستجوی دقیق مطابق با کلمات کلیدی یا تگ های عنوان و توضیحات متا ندارند.
در حال حاضر ما با الگوریتم های رتبه بندی که شامل Hummingbird، Panda، Rankbrain و اهمیت معنایی درون صفحه است، برخورد می کنیم. گوگل دقیق تر می شود. استراتژی داخلی شما نیز باید باشد.
این یک تمرین بهینه سازی صفحات وب شخصی است که سعی دارند به رتبه بالاتر برسند و ترافیک مربوطه را در موتورهای جستجو بدست آورند.سئو داخلی به محتوا و کد منبع HTML یک صفحه اشاره می کند که باید بهینه شوند، برخلاف سئو خارجی که اشاره به لینک ها و دیگر سیگنال های خارجی دارد.
سئو داخلی به تمام جنبه های صفحه وب توجه دارد که هنگامی که صفحات با هم ترکیب می شوند رتبه بندی خود را در نتایج جستجو بهبود خواهند داد.
همانطور که گوگل پیچیده تر می شود، یکی از عواملی است که بر روی بهینه سازی صفحات داخلی تاثیر می گذارد.
شما حدود 8 ثانیه برای نفوذ به یک بازدید کننده برای تعامل با وب سایت خود زمان دارید.
اثر متقابل ، تعامل بیشتر و ماندن کاربران شما در سایت بهترین تجربه ی آن ها می شود.
اگر در این زمینه و استراتژی تلاش می کنید، شما شاهد افزایش در ترافیک و افزایش کاربر خواهید بود. هنگامی که شما همه چیز را خواهید فهمید که در تلاش برای سئو داخلی هستید، سایت خود را آنالیز می کنید تا متوجه شوید که آناتومی صفحه شما چگونه انجام می شود.
شاید مهمترین جنبه از تلاش های خود در زمینه سئو داخلی، اجرای تگ ها است.برخی از آنها برای سئو مفید نیستید اما اگر نوشته شوند و بهینه شده استفاده شوند، ترافیک شما را بهبود خواهند بخشید.
درباره این سایت