یکی از اهداف مهم در بازاریابی دیجیتال، بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) است. سئو قوی به این معنی است که محتوای شما در جستجو رتبه بندی شده است ، ترافیک ارگانیک را در اختیار دارد و در نهایت بازدید کننده  هارا به مشتریان تبدیل می کند.

اما قسمت های زیادی از سئو وجود دارد که باید در کنار یکدیگر کار کنند تا به این هدف دست پیدا کنند. این تمرین چند بخش است که زمان و منابع را برای اجرا می گیرد.

یکی از راه های مطمئن برای اطمینان از اینکه سایت شما همیشه زیرنظر سئو کلاه  سفید بهترین شیوه ها را دنبال می کند و بهترین کار خود را در جستجو انجام می دهد، یک تست کامل سئوی وب سایت است.

در این پست ما 2 ابزار را بررسی خواهیم کرد که سئو وب سایت را با دو روش مهم بررسی می کند.

دو ابزار برای آزمون جامع سئوی وب سایت

به طور کلی، سئو شامل 2 دسته است:

فنی یا Technical - اشاره به عناصر بک اند سایت شما دارد که خزنده ی موتور جستجوگر را قادر می سازد به راحتی به مطالب شما دسترسی پیدا کنند ، آن ها را درک کنند و برای رتبه بندی ایندکس کنند.

محتوا- به ایجاد محتوای خلاق (متن، تصاویر، ویدئو) در سایت شما و چگونگی بهینه سازی آن برای کلمات کلیدی مرتبط و تجربه ی خوب کاربر اشره دارد.همچنین به عنوان سئو داخلی شناخته می شود.

هنگام ایجاد محتوای سئو، مهم است که از نظر فنی و محتوا (یا سئو داخلی) چیزهایی که با بهترین شیوه های سئو در ذهن دارید، اطمینان حاصل کنید.

یک ابزار اسکن سئو می تواند به شما کمک کند مطمئن شوید که سایت شما بهینه سازی شده است . در اینجا 2 ابزار برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد.

ابزار 1: تست سئو فنی

SEO Audit

 حسابرسی های منظم سایت به اطمینان از صحت سلامت سئو  کمک می کند و همچنین به افزایش عملکرد جستجو کمک می کند.

 برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Jamal John فروش قانونی فیلم های روز سینما فلدر Leonard رسانه متخصصان و اهل قلم Anna Jill فانوس رایانه Ken