جستجوی ارگانیک 51درصد از کل ترافیک وب سایت و 40درصد از درآمد را شامل می شود. به همین دلیل است که تیم های بازاریابی جستجو مرتبا هدف تولید ترافیک جستجوی بیشتر را دارند. زمانیکه شما در صفحه ی یک برای یک کلمه کلیدی در یک موتور جستجو رتبه بندی کنید، شما افزایش ترافیک ارگانیک را خواهید دید. اگر در 3 موقعیت برتر یا featured snippet برای آن کلمه کلیدی رتبه بگیرد و احتمالاً شاهد جهش ترافیکی نمایی خواهید بود.با این وجود ، عدم رتبه بندی در صفحه یک ، و فرصت از دست رفته برای درآمدزایی از خط پایین درآمد محسوس خواهد بود.

در این مطلب سه تاکتیک برای کمک به افزایش ترافیک جستجو و رسیدن به اهداف بازاریابی طولانی مدت را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید

3 تاکتیک افزایش ترافیک ارگانیک

تاکتیک 1 : محتوای غیر حرفه ای را شناسایی و رفع کنید

محتوای غیر حرفه ای محتوایی است که به یک سایت نمی تواند در دستیابی به اهداف بازاریابی خود کمک کند – (ترافیک ارگانیک یا تبدیل یا مراجعه از سایت های دیگر). این نوع محتوا به هیچ وجه مورد پسند سایت شما نیست و حتی ممکن است به احتمال زیاد به ترافیک جستجوی شما آسیب برساند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ترافیک ,ارگانیک ,سایت ,افزایش ,تاکتیک ,رتبه ,ترافیک ارگانیک ,افزایش ترافیک ,اهداف بازاریابی ,رتبه بندی ,کلمه کلیدی ,افزایش ترافیک ارگانیک
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اجاره ماشين عروس Destination Austin سیلیس روزمرگی های یک نیمــــــچه روانشناس! وبلاگ رسمی asadollahmohammadi ضایعات سفر به سریلانکا بلاگ فایل