جستجوی ارگانیک 51درصد از کل ترافیک وب سایت و 40درصد از درآمد را شامل می شود. به همین دلیل است که تیم های بازاریابی جستجو مرتبا هدف تولید ترافیک جستجوی بیشتر را دارند. زمانیکه شما در صفحه ی یک برای یک کلمه کلیدی در یک موتور جستجو رتبه بندی کنید، شما افزایش ترافیک ارگانیک را خواهید دید. اگر در 3 موقعیت برتر یا featured snippet برای آن کلمه کلیدی رتبه بگیرد و احتمالاً شاهد جهش ترافیکی نمایی خواهید بود.با این وجود ، عدم رتبه بندی در صفحه یک ، و فرصت از دست رفته برای درآمدزایی از خط پایین درآمد محسوس خواهد بود.
در این مطلب سه تاکتیک برای کمک به افزایش ترافیک جستجو و رسیدن به اهداف بازاریابی طولانی مدت را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید
محتوای غیر حرفه ای محتوایی است که به یک سایت نمی تواند در دستیابی به اهداف بازاریابی خود کمک کند – (ترافیک ارگانیک یا تبدیل یا مراجعه از سایت های دیگر). این نوع محتوا به هیچ وجه مورد پسند سایت شما نیست و حتی ممکن است به احتمال زیاد به ترافیک جستجوی شما آسیب برساند.
درباره این سایت