آیا محتوای قدیمی می تواند "اقتدار" کلی وب سایت شما را کاهش دهد؟
شما باید یک تصمیم مهم بگیرید: محتوای قدیمی خود را ارتقا دهید یا آن را حذف کنید؟
تصمیم گیری درست در این فرآیند می تواند پاداش های زیادی را از لحاظ ترافیک، دید جستجوی ارگانیک (رتبه بندی و غیره)، لینک ها، تبدیل ها و تعاملات را به ارمغان بیاورد.
مأموریت گوگل از زمان آغاز آن، این است که "اطلاعات جهان را سازماندهی کند و آن را به طور جهانی در دسترس و مفید" قرار دهد.در پایان در گوگل چیزی تغییر نکرده است اما چیزی که تغییر کرده ، این چیزی است که به نام بازاریابی محتوا نامیده می شود.
تقریبا زمان اصلی به روز رسانی گوگل پاندا، بسیاری از کسب و کارها و برند ها در نهایت به این ایده که محتوا پادشاه است، خریداری شده است.بنابراین افراد شروع به ایجاد همه نوع محتوا کردند - برخی از آن عالی بود، اما بیشتر آن ها به طور متوسط، بسیار پایین تر از حد متوشسط بودند.
امروزه محتواهای بسیاری منتشر می شوند، اما بیشتر آن ها بسیار مفید نیستند. در سال 2016، حدود 130 تریلیون صفحه شخصی ساخته شد. اما فهرست جستجوی گوگل حاوی صدها میلیارد صفحه وب است - تنها بخشی از کل صفحات موجود در وب است.
موتور جستجو چیزهای زیادی را فیلتر می کند و شما نمی خواهید این کار را بکنید.
بنابراین در سال جاری، بازاریابان محتوا و سازندگان مأموریت جدیدی دارند:
"به گوگل فقط بهترین محتوای خود را ارائه دهید و محتوایی بهینه شده، مفید و مرتبط تولید کنید."
این روند با حسابرسی و ارزیابی محتوای شما آغاز می شود. اساسا سه سطحی از محتوای وجود دارد:
محتوایی که به شما کمک می کند.
محتوایی که برای شما هیچ چیز نیست.
محتوایی که می تواند به شما آسیب برساند.
ما باید کشف کنیم که کدام سطر متناسب با محتوای ماست.اولین قدم در فرآیند این است که محتوای خود را crawl کنید.
برخی از گزینه هایی که می توانید برای ردیابی محتوای خود استفاده کنید عبارتند از:
درباره این سایت